Vse o nakupu

LEGENIO

Nabídka zboží

OVĚŘENÝ OBCHOD !

99% spokojených zákazníků !

SHOP ROKU 2013

Již po třetí v řadě je eshop LEGENIO finalistou soutěže Shop Roku v kategorii Dětské zboží. Děkujeme !

Shop Roku 2012

LEGENIO.CZ v soutěži Shop Roku 2012 v kategorii Dětské zboží opět získalo ocenění Finalista.

Shop roku 2011

LEGENIO.CZ se v soutěži Shop Roku 2011 v kategorii Dětské zboží umístilo na 2. místě!

Vse o nakupu

Jak nakoupit na www.legenio.cz

VÝBĚR ZBOŽÍ

Zboží lze vybírat prostřednictvím menu (levý sloupec) a nebo pomocí funkce hledání. Vyhledání zboží provedete ve vyhledávacím poli umístěném v levém sloupci nahoře nad seznamem kategorií zboží zadáním hledaného slova a potvrzením klávesou Enter nebo kliknutím na slovo vyhledat.

Pomocí rozšířeného vyhledávání můžete vyhledat zboží podle více parametrů.

VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU

Vámi vybranou položku vložíte do košíku kliknutím na tlačítko Koupit a to buď přímo ze seznamu zobrazeného, nebo vyhledaného zboží, anebo z detailu konkrétního zobrazeného zboží. Následně se zobrazí obsah nákupního košíku, kde je možné

  • upravit počet objednávaných položek zboží (změna počtu ks a potvrzení tlačítkem přepočítat)
  • smazat jednotlivé zboží z košíku (červený křížek na konci řádku)
  • pokračovat dále v nákupu (kliknutím na "zpět do e-shopu")
  • dokončit objednávku (kliknutím na "pokračovat")

Aktuální stav Vaší rozpracované objednávky vždy zjistíte kliknutím na ikonu Košík (vpravo nahoře). Veškeré ceny uváděné na stránkách jsou včetně DPH 21%.

DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

Průvodce dokončením objednávky se skládá ze 4 kroků:

  1. Krok 1 – KOŠÍK. V košíku máte aktuální přehled o vámi vybraném zboží včetně jeho aktuální dostupnosti na našem skladě. Dále je zde možnost výběru dárku dle hodnoty Vaší objednávky – kliknutím na lištu „Vyberte si dárek za 1 Kč“ a následném výběru dárku kliknutím na ikonu „Vybrat tento dárek“. Do kroku 2 přejdete kliknutím na tlačítko „Pokračovat
  2. Krok 2 – DOPRAVA A PLATBA. Nyní je třeba zvolit vámi preferovaný druh dopravy v levé části obrazovky a následně také preferovaný druh platby v pravé části obrazovky. Automaticky je v pravo nahoře zobrazena celková cena, kterou za dopravu a platbu zaplatíte. Do kroku 3 přejdete kliknutím na tlačítko „Pokračovat
  3. Krok 3 – DODACÍ ÚDAJE (Údaje označené * jsou povinné). Nyní je třeba vyplnit vaše fakturační údaje. Pokud kupujete zboží na firmu, rozklikněte sekci „Kupuji zboží na firmu“. Pokud se liší vaše dodací adresa od fakturační, rozklikněte sekci „Chci zboží doručit na jinou adresu“. Chcete-li nám něco vzkázat, rozklikněte sekci „Chci napsat POZNÁMKU“. Zaškrtnutím políčka „Zaregistrovat se“ dojde k automatickému uložení vámi zadaných údajů tak, abyste je již při dalším nákupu nemuseli vyplňovat znovu. Po vašem přihlášení (přihlašovací údaje obdržíte v emailu) se všechny vaše zadané údaje automaticky načtou. Do kroku 3 přejdete kliknutím na tlačítko „Pokračovat
  4. Krok 4 – SOUHRN OBJEDNÁVKY. V tomto posledním kroku objednávky si ještě můžete zkontrolovat, zda jsou všechny informace zadány správně. Pokud ano, objednávku odešlete tlačítkem“Objednat. Pokud chcete upravit některé údaje, stačí kliknout na kterýkoliv předchozí krok objednávky v horním menu průvodce.
  5. Po úspěšném dokončení objednávky je zobrazena informace o tom, že jsme objednávku přijali a také již přidělené číslo objednávky. Současně je také automaticky odeslán email s potvrzením objednávky. V případě, že jste zadali správnou mailovou adresu a potvrzovací email Vám přesto nepřišel, zkontrolujte zda – nebyl email automaticky přesunut do složky nevyžádaná pošta („spam“) – nemáte plnou mailovou schránku

STORNO objednávky

Pokud chcete již odeslanou objednávku stornovat, lze to provést ještě před její expedicí, obvykle do 12 hodin po odeslání objednávky a to některým z těchto způsobů:

TELEFONICKÁ objednávka

Pokud nemáte z jakéhokoliv důvodu provést objednávku přímo na našich internetových stránkách, zavolejte v pracovních dnech v době 8 -11:15 hod. nebo 11:45 – 15 hod. na některé z těchto telefonních čísel:

605 206 557

518 123 007

Naši pracovníci Vám s objednávkou rádi pomohou.

PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET

V případě, že jste si vybrali platbu předem převodem na účet, obdržíte v potvrzovacím mailu, a to pouze v případě, že je všechno vámi objednané zboží skladem, podklady k platbě, kde je uvedena celková částka k úhradě, číslo účtu a variabilní symbol (číslo objednávky).

Objednávku odesíláme zpravidla v den připsání částky na náš účet, nejpozději následující pracovní den. Částka je z jiné banky převedena obvykle následující pracovní den, nejpozději do 2 pracovních dnů.

KDY BUDETE MÍT ZBOŽÍ DOMA
Zboží, které je označeno zeleným proužkem Do 24. hod je k dispozici na našem expedičním skladu v počtu uvedeném v detailu zboží a toto zboží expedujeme v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin po přijetí objednávky. Doručení zboží můžete očekávat následující pracovní den po expedici zboží, o čemž jste informováni mailem.

Zboží, které nemáme skladem v našem expedičním skladu, dodáme obvykle do týdne od přijetí objednávky. V případě, že dojde ke změně dostupnosti u dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat.

Pokud jste zvolili osobní odběr na některém výdejním místě Uloženky, převoz zboží z expedičního skladu je realizován 2 – 3 x týdně a zboží je tak připraveno k výdeji zpravidla do 3 pracovních dní. Zboží je možné vyzvednout až po výzvě Uloženky (SMS), ne dříve.

DOKUMENTACE, FAKTURA, ZÁRUČNÍ LIST

Dokumentace k výrobku, je-li vyžadována, je přiložena u výrobku. Faktura je přiložena u zboží a slouží současně jako záruční list.

MOŽNOSTI PLATBY

  • Bankovním převodem - zvolte v případě, že chcete peníze za zboží převést předem na náš účet, obvykle z důvodu levnější dopravy. Zboží je expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. Doba převodu mezi různými bankami je obvykle 1 až 2 pracovní dny. Pokud máte účet u banky FIO, a.s. je převod realizován okamžitě.
  • Dobírkou - zvolte v případě, že chcete zaplatit přímo řidiči při přebírání zboží, případně na přepážce České pošty.
  • V hotovosti - zvolte v případě, že chcete zboží zaplatit v případě osobního odběru na některém z výdejních míst. Platba platební kartou je možná pouze v síti výdejních míst ULOŽENKA.
  • Připravujeme platbu platebními kartami a platbu on-line.

ZPŮSOBY DORUČENÍ

Veškeré informace o námi nabízené dopravě a cenách za dopravu a platbu naleznete zde:  Doprava

Poznámka: Při objednávce v hodnotě zboží nižší než 250,- Kč nezasíláme zboží na dobírku, ale je vyžadována platba předem převodem na účet. (Dobírku nelze v takovém případě zvolit).
V případě volby vyzvednutí v síti výdejních míst Uloženka je minimální hodnota objednávky pro platbu v hotovosti 150,- Kč.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Spotřebitel má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno v této 14-ti denní lhůtě.

Pokud se tak rozhodnete, zašlete na naši mailovou adresu legenio@centrum.cz žádost s uvedením čísla objednávky, popř. čísla daňového dokladu, seznamu vraceného zboží a čísla účtu pro možnost vrácení částky. Zboží musí být nepoškozenébez známek užívání nebo opotřebování v původním nepoškozeném obalu. Náklady na transport nese zákazník. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Zboží zabalte do pevné kartonové krabice tak, aby se při přepravě nepoškodilo. Dále doporučujeme zboží pojistit. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho stavu Vám v případě splnění výše uvedených podmínek zašleme odpovídající částku zpět převodním příkazem nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od smlouvy.

Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ nebo DIČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Záruku na prodávané zboží poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Není-li v on–line katalogu na webových stránkách legenio.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či že došlo k mechanickému poškození zboží.
  • Místem uplatnění reklamace je prodejní místo prodávajícího – MAGRATEA s.r.o., Kateřinská 9, Hodonín, PSČ: 69501tel.: 605 206 559. O uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je nutno sepsat zápis o reklamaci, kupující v něm uvede, jak požaduje v rámci možností daných zákonem (srov. ust. § 2106 občanského zákoníku) reklamaci vyřídit. V zájmu rychlejšího vyřízení však odběratel může reklamaci uplatnit přímo v nejbližším autorizovaném servisním středisku dané značky, je-li to uvedeno u výrobku. Možnost reklamace na výdejních místech musí být předem dohodnuta.
  • Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením (zasláním) dokladu o nákupu – faktury nebo objednávky a podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně všech manuálů, jiného případného příslušenství a podobně, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu (faktury) či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm bylo manipulováno, může prodávající reklamaci odmítnout.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
  • Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník. V případě oprávněné reklamace, náklady na dopravu zboží uhradí prodávající, na základě doložené kopie dokladu kupujícího o zaplacení dopravy. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít.
  • Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
  • Doporučujeme před zasláním zboží na reklamaci s námi závadu nejprve konzultovat!
  • V případě dostupnosti některého z výdejních míst je možnost využít zaslání výrobku na reklamaci ZDARMA! Kontaktujte nás, prosím!

Obchodní podmínky platné od 1. 1. 2015

1.Všeobecná ustanovení

  1. obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Legenio.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost MAGRATEA s.r.o., se sídlem Dubňany, Polní 1631, PSČ 696 03, IČ 29202795, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C. , vložka 65389  (dále také „provozovatel“) a kupujícího (dále také „kupující“ nebo „zákazník“ nebo jde-li o spotřebitele ve smyslu příslušných ustanovení občanského zákoníku, zákona č. 89/2012 Sb., v účinném znění, pak dále i  „spotřebitel“).
  2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
  3. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
    Kupující, který není spotřebitelem, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
  4. Kupující odesláním závazné objednávky stvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.
  5. Jakékoli změny a úpravy obchodních podmínek učiněné po odeslání objednávky se pro příslušný vztah prodávajícího a kupujícího považují za neúčinné.

2. Předmět smlouvy

  1. Veškeré objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu Legenio.cz jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a také s reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  2. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.
  3. Internetový obchod Legenio.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy tak, jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy i název, hlavní charakteristiku a cenu zboží.
  4. Charakteristika zboží uvedeného na webové stránce internetového obchodu Legenio.cz, jeho popis, funkce, technické údaje, parametry, rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní zde uvedené údaje a informace vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zbožíObrázky mají pouze informativní charakter. Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější a nejaktuálnější popis a technické parametry produktů nemůžeme garantovat, že uváděná data a údaje odpovídají skutečnosti. Všichni výrobci si vyhrazují právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu, sledujte přímo www stránky výrobce nebo prosím v případě pochybností kontaktujte našeho obchodníka. Pozdější reklamace parametrů a vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany a nemůže být akceptována. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má nicméně prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.
  5. Všechny ceny uváděné na Legenio.cz jsou včetně DPH, PHE (poplatku za historický elektroodpad) a všech dalších povinných poplatků, které musí spotřebitel  pro získání zboží zaplatit.
  6. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, případně výdejní místo zvolené zákazníkem v případě osobního odběru zboží.
  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu Legenio.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou a může být kdykoli písemně odvolán. V takovém případě prodávající odstraní ze své databáze veškeré osobní údaje kupujícího v nezbytném rozsahu.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
  4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující nesplnil svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.
  5. Prodávající i kupující mají právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit až do okamžiku dodání zboží, které je předmětem dané kupní smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu i bez udání důvodu. Kupující tímto bere na vědomí, že prodávající zpravidla od takové smlouvy odstoupí, v případě, že se zboží přestalo vyrábět či dodávat na náš trh, případně začalo být dodáváno prodávajícímu za vyšší cenu. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem) a odstoupí-li kupující či prodávající v souladu s výše uvedeným od kupní  smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu celou částku bezodkladně po doručení písemného odstoupení od smlouvy druhé straně.
  6. Při větší objednávce má prodávající právo požadovat zaplacení objednávky předem převodem na účet.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou dodací adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  2. Kupující je povinen odebrat objednané zbožízaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti údaje o kupujícím z databáze vymazat. V databázi zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví.
  4. Spotřebitel má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Zboží musí být nepoškozenébez známek užívání nebo opotřebovánív původním nepoškozeném obalu.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, musí prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

  1. V  případě, že věc  při převzetí spotřebitelem není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má spotřebitel právo na to, aby prodávající  bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní  smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď  výměnou  věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může spotřebitel  požadovat  přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To  neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s  kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  2. Spotřebitel nemá v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy zejména v případě následujících smluv:
  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
  • o dodávce novin, periodik a časopisů

5. Storno objednávky

  1. Kupující má právo stornovat objednávku před její expedicí bez udání důvodu a bez jakýchkoliv poplatků. Storno objednávky proveďte odesláním emailu - odpovědí na mail s potvrzením vaší objednávky. Byla-li objednávka již uhrazena platbou předem převodem na účet, bude platba vrácena ve lhůtě 14 dní.
  2. Prodávající může stornovat objednávku zákazníka v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo je nedostupné ve lhůtě delší než 1 měsíc
  • u zboží došlo k výrazné změně ceny ze strany dodavatele
  • není možné ověřit platnost objednávky mailem ani telefonicky
  • objednávky nespolehlivých zákazníků, kteří v minulosti nepřevzali nebo nevyzvedli objednané zboží
  • objednávky s množstvím neodpovídajícím maloobchodnímu prodeji, a to zejména u akčního zboží nebo u exklusivních položek. Za obvyklé množství se považuje množství do 5 ks, u akčního a exklusivního zboží do 2 ks. Za exklusivní zboží je považováno takové zboží, které se již nevyrábí nebo se nedá běžně objednat u dodavatele. Každá objednávka, která bude přesahovat obvyklá množství, bude posuzována individuálně.

6. Dodací lhůta

V případě, že zboží má prodávající skladem, zavazuje se je vyexpedovat - předat dopravci bez zbytečného odkladu - obvykle do 24 hod. v pracovní dny, nejpozději však od 3 do 5 -ti pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy. (v období říjen-prosinec 7-10 pracovních dní).  Dodací lhůty se pak řídí přepravními podmínkami dopravce dle kupujícím zvoleného způsobu dopravy (standardně následující pracovní den - Česká republika). Pokud zboží nemá prodávající skladem, zavazuje se podat kupujícímu zprávu o možném termínu plnění a to bez zbytečného odkladu.

 

7. Cena za dopravu a způsoby platby

  1. Při objednávkách nad 3000,- Kč je dopravné i doběrečné ZDARMA !
  2. Zboží zaslané na dobírku přepravní společností PPL ... 129,- Kč
  3. Zboží zaslané na dobírku prostřednictvím České pošty ... 129,- Kč
  4. Zboží zaslané na dobírku přepravní společností DPD ... 119,- Kč
  5. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet Českou poštou ... 99,- Kč
  6. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet PPL ... 99,- Kč
  7. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet DPD ... 89,- Kč
  8. Osobní odběr v našem expedičním skladu v Hodoníně je ZDARMA!
  9. Při osobním odběru v Kyjově je distribuční poplatek (provize výdejního místa) 59,- Kč, v případě platby předem převodem na účet 39,- Kč .
    Při hodnotě objednávky nad 1000,- Kč není tento poplatek účtován.
  10. Při osobním odběru v síti výdejních míst Uloženka (HEUREKA POINT) je distribuční poplatek 69,- Kč, v případě platby předem převodem na účet 49,- Kč (provize výdejního místa). Při hodnotě objednávky nad 1500,- Kč není tento poplatek účtován. Služba Uloženka není z kapacitních důvodů nabízena od 11.12. do vánoc
  11. Zboží zaslané na dobírku na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty ... 159,- Kč(cca 6 Euro)
  12. Zboží zaslané na Slovensko při zaplacení zboží předem převodem na účet vedený u slovenské banky Slovenskou  poštou ... 119,- Kč (cca 4,5 Euro)
  13. Při objednávce v hodnotě zboží nižší než 250,- Kč nezasíláme zboží na dobírku, ale je vyžadována platba předem převodem na účet.

 

8. Záruka a servis

  1. Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Není-li v on–line katalogu na webových stránkách legenio.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od prodávajícího při osobním odběru či od dopravce potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.
  2. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či že došlo k mechanickému poškození zboží.
  3. Místem uplatnění reklamace je prodejní místo prodávajícího – MAGRATEA s.r.o., Kateřinská 9, Hodonín, PSČ: 69501, tel.:605 206 559. O uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je nutno sepsat zápis o reklamaci, kupující v něm uvede, jak požaduje v rámci možností daných zákonem (srov. ust. § 2106 občanského zákoníku) reklamaci vyřídit. Možnost reklamace na vybraných výdejních místech musí být předem dohodnuta a reklamovaný výrobek musí být předán s vyplněným reklamačním protokolem, který bude na vyžádání zaslán elektronicky.
  4. Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu – faktury a podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně všech manuálů, jiného případného příslušenství a podobně, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu (faktury) či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm bylo manipulováno, může prodávající reklamaci odmítnout. Při stanovení počátku běhu záruční doby bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list).
  5. Doporučujeme před zasláním zboží na reklamaci s námi závadu nejprve konzultovat.

 

9. Reklamace poškozené zásilky

  1. Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození.
  2. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takovéto zásilky, osádka vozidla je povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Při přejímce nekontrolujte obsah zásilky a nevyžadujte si účast osádky vozidla. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí emailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky.
  3. Při poškození zásilky kontaktujte dopravce a naši společnost.
  4. Dopravce po telefonické domluvě vyšle svého regionálního zástupce na ohledání zásilky a sepsání zápisu o škodě. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), Vám zašleme novou zásilku.

10. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

11. Ochrana osobních údajů
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečení proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.

Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.

Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán

2.  Tyto obecné Obchodní podmínky jsou platné od 1. dubna 2015

3.  Na základě novely zákona o ochraně spotřebitele, který nabývá platnosti 1.února 2106, je možno     řešit spotřebitelské spory mimosoudně. O sporu v takovém případě rozhoduje Česká obchodní inspekce
(www.coi.cz).

Obchodní podmínky platné do 31. 12. 2014

 

1.Všeobecná ustanovení
  1. obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Legenio.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost MAGRATEA s.r.o., se sídlem Dubňany, Polní 1631, PSČ 696 03, IČ 29202795, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C. , vložka 65389  (dále také „provozovatel“) a kupujícího (dále také „kupující“ nebo „zákazník“ nebo jde-li o spotřebitele ve smyslu příslušných ustanovení občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb., v účinném znění, pak dále i  „spotřebitel“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
  2. Dojde-li k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu Legenio.cz mezi prodávajícím a kupujícím - jinou právnickou nebo fyzickou osobou, která v té souvislosti jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen „kupující - podnikatel"), řídí se jejich vzájemné vztahy zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, v platném znění a přiměřeně též těmito obchodními podmínkami. V tomto případě se však kupující nepovažuje za spotřebitele a nemá tak ani právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
  3. Kupující odesláním závazné objednávky stvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.
  4. Jakékoli změny a úpravy obchodních podmínek učiněné po odeslání objednávky se pro příslušný vztah prodávajícího a kupujícího považují za neúčinné.

 

2. Předmět smlouvy

  1. Veškeré objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu Legenio.cz jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a také s reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  2. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.
  3. Internetový obchod Legenio.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy tak, jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy i název, hlavní charakteristiku a cenu zboží.
  4. Charakteristika zboží uvedeného na webové stránce internetového obchodu Legenio.cz, jeho popis, funkce, technické údaje, parametry, rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní zde uvedené údaje a informace vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zboží. Obrázky mají pouze informativní charakter. Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější a nejaktuálnější popis a technické parametry produktů nemůžeme garantovat, že uváděná data a údaje odpovídají skutečnosti. Všichni výrobci si vyhrazují právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění a není v našich silách to každý den kontrolovat. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu, sledujte přímo WWW stránky výrobce nebo prosím v případě pochybností kontaktujte obchodníka. Pozdější reklamace parametrů a vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany a nemůže být akceptována. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má nicméně prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.
  5. Všechny ceny uváděné na Legenio.cz jsou včetně DPH, PHE (poplatku za historický elektroodpad) a všech dalších povinných poplatků, které musí spotřebitel  pro získání zboží zaplatit.
  6. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, případně výdejní místo zvolené zákazníkem v případě osobního odběru zboží.
  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu Legenio.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou a může být kdykoli písemně odvolán. V takovém případě prodávající odstraní ze své databáze veškeré osobní údaje kupujícího v nezbytném rozsahu.

 

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
  4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující nesplnil svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.
  5. Prodávající i kupující mají právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit až do okamžiku dodání zboží, které je předmětem dané kupní smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu i bez udání důvodu. kupující tímto bere na vědomí, že prodávající zpravidla od takové smlouvy odstoupí, v případě, že se zboží přestalo vyrábět či dodávat na náš trh, případně začalo být dodáváno prodávajícímu za vyšší cenu. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem) a odstoupí-li kupující či prodávající v souladu s výše uvedeným od kupní  smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu celou částku bezodkladně po doručení písemného odstoupení od smlouvy druhé straně.
  6. Při větší objednávce má prodávcající právo požadovat zplacení objednávky předem převodem na účet.

 

4. Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou dodací adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti údaje o kupujícím z databáze vymazat. V databázi zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví.
  4. Spotřebitel má právo odstoupit od této smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu. Náklady na přepravu zboží nese zákazník. Za uvedených podmínek po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět kupní cenu zboží převodním příkazem nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
    Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7 § 53 občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb. v platném znění, má dodavatel právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s uvedením výrobku do původního stavu.
  5. V  případě, že věc  při převzetí spotřebitelem není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má spotřebitel právo na to, aby prodávající  bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní  smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď  výměnou  věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může spotřebitel  požadovat  přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To  neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s  kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  6. Spotřebitel nemá právo odstoupit od této kupní smlouvy v následujících případech:
  • poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • dodávky zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • dodávky zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • dodávky audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • dodávky novin, periodik a časopisů
  • spočívající ve hře nebo loterii


5. Storno objednávky

  1. Kupující má právo stornovat objednávku před její expedicí bez udání důvodu a bez jakýchkoliv poplatků. Storno objednávky proveďte odesláním emailu - odpovědí na mail s potvrzením vaší objednávky. Byla li objednávka již uhrazena platbou předem převodem na účet, bude platba vrácena ve lhůtě 14 dní.
  2. Prodávající může stornovat objednávku zákazníka v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo je nedostupné ve lhůtě delší než 1 měsíc
  • u zboží došlo k výrazné změně ceny ze strany dodavatele
  • není možné ověřit platnost objednávky mailem ani telefonicky
  • objednávky nespolehlivých zákazníků, kteří v minulosti nepřevzali nebo nevyzvedli objednané zboží
  • objednávky s množstvím neodpovídajícím maloobchodnímu prodeji, a to zejména u akčního zboží nebo u exklusívních položek. Za obvyklé množství se považuje množství do 5 ks, u akčního a exklusívního zboží do 2 ks. Za exklusívní zboží je považováno takové zboží, které se již nevyrábí nebo se nedá běžně objednat u dodavatele. Každá objednávka , která bude přesahovat obvyklá množství bude posuzována individuálně.

6. Dodací lhůta

  1. V případě, že zboží má prodávající skladem, zavazuje se je vyexpedovat - předat dopravci bez zbytečného odkladu - obvykle do 24 hod. v pracovní dny, nejpozději však od 3 do 5 -ti pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy. (v období říjen-prosinec 7-10 pracovních dní).  Dodací lhůty se pak řídí přepravními podmínkami dopravce dle kupujícím zvoleného způsobu dopravy (standardně následující pracovní den - Česká republika). Pokud zboží nemá prodávající skladem, zavazuje se podat kupujícímu zprávu o možném termínu plnění a to bez zbytečného odkladu.

 

7. Cena za dopravu a způsoby platby

  1. Při objednávkách nad 3000,- Kč je dopravné i doběrečné ZDARMA !
  2. Zboží zaslané na dobírku přepravní společností PPL ... 129,- Kč
  3. Zboží zaslané na dobírku prostřednictvím České pošty ... 129,- Kč
  4. Zboží zaslané na dobírku přepravní společností DPD ... 119,- Kč
  5. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet Českou poštou ... 99,- Kč
  6. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet PPL ... 99,- Kč
  7. Zboží zaslané při zaplacení zboží předem převodem na účet DPD ... 89,- Kč
  8. Osobní odběr v našem expedičním skladu v Hodoníně je ZDARMA!
  9. Při osobním odběru v Kyjově je distribuční poplatek (provize výdejního místa) 59,- Kč, v případě platby předem převodem na účet 39,- Kč .
    Při hodnotě objednávky nad 1000,- Kč není tento poplatek účtován.
  10. Při osobním odběru v síti výdejních míst Uloženka (HEUREKA POINT) je distribuční poplatek 69,- Kč, v případě platby předem převodem na účet 49,- Kč (provize výdejního místa). Při hodnotě objednávky nad 1500,- Kč není tento poplatek účtován. Služba Uloženka není z kapacitních důvodů nabízena od 11.12 do vánoc
  11. Zboží zaslané na dobírku na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty ... 159,- Kč(cca 6 Euro)
  12. Zboží zaslané na Slovensko při zaplacení zboží předem převodem na účet vedený u slovenské banky Slovenskou  poštou ... 119,- Kč (cca 4,5 Euro)
  13. Při objednávce v hodnotě zboží nižší než 250,- Kč nezasíláme zboží na dobírku, ale je vyžadována platba předem převodem na účet.


8. Záruka a servis

  1. Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Není-li v on–line katalogu na webových stránkách legenio.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od prodávajícího při osobním odběru či od dopravce potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.
  2. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží.
  3. Místem uplatnění reklamace je prodejní místo prodávajícího – MAGRATEA s.r.o., Kateřinská 9, Hodonín, PSČ: 69501, tel.:605 206 559. O uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je nutno sepsat zápis o reklamaci, kupující v něm uvede, jak požaduje v rámci možností daných zákonem (srov. ust. § 622 občanského zákoníku) reklamaci vyřídit. Možnost reklamace na vybraných výdejních místech musí být předem dohodnuta a reklamovaný výrobek musí být předám s vyplněným reklamačním protokolem, který bude na vyžádání zaslán elektronicky.
  4. Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník i v případě oprávněné reklamace.
  5. Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu – faktury a podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně všech manuálů, jiného případného příslušenství a podobně, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu (faktury) či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm bylo manipulováno, může prodávající reklamaci odmítnout. Při stanovení počátku běhu záruční doby bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list).
  6. Doporučujeme před zasláním zboží na reklamaci s námi závadu nejprve konzultovat.

 

9. Reklamace poškozené zásilky

  1. Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození.
  2. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takovéto zásilky, osádka vozidla je povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Při přejímce nekontrolujte obsah zásilky a nevyžadujte si účast osádky vozidla. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí emailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky.
  3. Při poškození zásilky kontaktujte dopravce a naši společnost.
  4. Dopravce po telefonické domluvě vyšle svého regionálního zástupce na ohledání zásilky a sepsání zápisu o škodě. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena.
    Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), Vám zašleme novou zásilku.

10. Závěrečné ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
    Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.
    Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
  2. Tyto obecné Obchodní podmínky jsou platné od 1. března 2010

Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel internetového obchodu Legenio.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a Vámi. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.
  2. V případě registrace nám dáváte automaticky souhlas k tomu, abychom Vaše osobní údaje dle zákona zpracovávali a používali je ke komunikaci s Vámi. Tento souhlas můžete kdykoli písemně ukončit.