LEGO® Education 45345 SPIKE Essential Set
LEGO® Education SPIKE ™ Essential nadchne studenty základních škol praktickým učením STEAM. Tato hravá, zkušenost s učením založena na příběhu je součástí LEGO Learning System a povzbuzuje studenty k prozkoumávání konceptů STEAM a zároveň přispívá k rozvoji gramotnosti, matematiky a sociálně-emočního vývoje.
19. 4. u vás
LEGO® Education SPIKE ™ Essential nadchne studenty základních škol praktickým učením STEAM. Tato hravá, zkušenost s učením založena na příběhu je součástí LEGO Learning System a povzbuzuje studenty k prozkoumávání konceptů STEAM a zároveň přispívá k rozvoji gramotnosti, matematiky a sociálně-emočního vývoje.
Stavebnice je určena pro 2 žáky ve věku 6+ (1- 5. ročník ZŠ )
Tato 449 dílná stavebnice je dodávána se 4 minifigurkami s jejich vlastními osobnostmi, které působí jako vypravěči příběhů, aby bylo řešení problémů přístupné všem studentům.
Stavebnice obsahuje :
2 malé motory
barevný senzor
3x3 barevnou světelnou matici
inteligentní malý Hub s 2 I/O porty, připojením Bluetooth a 6-ti osým gyroskopem
dobíjecí Li-on baterii s nabíjením a připojovacím portem micro USB.
• 449 dílná sada také obsahuje výběr známých LEGO® kostek a náhradních prvků pro intuitivní a snadnou stavbu.
• Robustní úložný box s barevně odlišenými třídicími přihrádkami pro snadnou správu ve třídě.
• Aplikace SPIKE ™, která obsahuje věkově vhodné kódování založené na ikonách a slovech založené na Scratch, pomáhá rozvíjet dovednosti v oblasti kódování studentů.
• 5 jednotek 8 x 45 minut standa - 40 lekcí podporuje nezávislé myšlení STEAM prostřednictvím hravého a narativního řešení problémů.
• Komplexní výukové zdroje pro každou lekci dávají každému učiteli jistotu, že bude moci poutavé lekce poskytovat.
Klíčové hodnoty učení jsou :
• Rozvíjet dovednosti v oblasti výpočetního myšlení, včetně vytváření a úpravy sekvencí, testování, ladění a používání smyček.
• Prozkoumat proces projektování, včetně definování problému, řešení brainstormingu a testování a vylepšování prototypů.
• Prozkoumejte vědecké koncepty energie, přenosu energie a kolize.
• Posílit dovednosti ústní komunikace, když studenti společně diskutují o svých zkušenostech.
• Zapojit se do narativního řešení problémů.
• Rozvíjet sociálně emocionální jazyk tím, že pomůžete hlavní postavě příběhu vyřešit problém.